AYAT AYAT SUCI AL-QURAN

Monday 7 March 2011

Anak2 yg HEBAT...

Cerita ni brlaku disebuah pekan trpencil, sebelah utara tnh air.. lebih krg kat Ipoh la, tp bukan la kat Ipoh.. Ada 3 org budak sdg brmain-main dihalaman umah slh seorg bdk itu.. Mamat, Adi & Meon.. nama2 bdk ni la..

Siapa yg paling HEBAT diantara 3 org budak ni...?

Mamat    :  Aku seorg yg HEBAT sbb aku lahir pd 7hb 7, thn 1977.... tarikh lahir aku 7777.. Hebat tak..

Adi          :  Alah, aku lg HEBAT sbb aku lahir pd 8hb 8, thn 1988... tarikh lahir aku 8888... Lg Hebat...

Meon      :  Fuhhhh.... korang mmg HEBAT.... tp xbleh lwn aku, aku seorg budak AJAIB..  Mak bapak aku baru kahwin 6 bln, umur aku dh nak msuk 2 tahun...


**p/s : xyah la lawan kehebatan masing2... habis bocor semua rahsia...

No comments:

Post a Comment